Sexul se vinde si dupa moarte


Publicat de Ziarul de sex

Cea mai sexy femeie a secolului XX, Marilyn Monroe, va fi protagonista unei campanii publicitare, desi nu mai este in viata de 53 de ani.

In perioada in care era cea mai dorita blonda a planetei, Marilyn Monroe era ajutata sa arate atat de bine de produsele cosmetice ale companiei Max Factor. Ei bine, la peste jumatate de secol de la trecerea in nefiinta, actrita va redeveni figura proeminenta a celebrului producator, fiind desemnata 'ambasador global al farmecului' pentru brandul respectiv.

Promovarea va include spoturi si campanii publicitare realizate cu ajutorul fotografiilor vedetei, de pe vremea cand era o ilustra necunoscuta pe nume Norma Jeane Mortenson si pana in ultimul an al vietii sale scurte si tumultoase. In anii '40, Marilyn Monroe era o clienta fidela a celor de la Max Factor, contribuind la ascensiunea companiei pana la statutul de furnizor principal de cosmetice pentru Hollywood.

In ultimele decenii, brandul, care a fost preluat in anii '90 de Procter&Gamble, pastrandu-si insa reputatia, a mizat pe vedete precum Madonna, Gisele Bundchen sau Gwyneth Paltrow pentru a o imita pe Marilyn, insa nimic nu se compara cu originalul. "Imaginile cu ea sunt imbatabile. Aceasta femeie a ridicat enorm standardele frumusetii pana in ziua de astazi", a punctat producatorul.

Marilyn Monroe
Marilyn Monroe, sex-symbolul secolului XX.

Intr-o viata curmata la doar 36 de ani, in anul 1962, in urma unei supradoze de barbiturice, Marilyn Monroe a fost maritata de doua ori, cu starul baseball-ului, Joe DiMaggio, si cu scriitorul Arthur Miller. Se crede ca a avut relatii intime atat cu presedintele John F. Kennedy, cat si cu fratele acestuia, Robert. Nici pana in prezent nu se stie daca decesul sex-symbol-ului a fost accidental sau sinucidere. Se stie, in schimb, ca Marilyn Monroe continua sa faca o multime de bani si la 53 de ani de la moartea sa, exploatarea numelui vedetei aducand anual venituri de circa 15 milioane de dolari in contul companiei Authentic Brands Group, care detine drepturile de a-i exploata imaginea



Ti-a placut? Comenteaza articolul