Sexul vinde orice: fete stropite cu lapte 
Gigantul Coca-Cola se pregateste sa intre in forta pe piata lactatelor, iar pentru asta a demarat o campanie publicitara care a iritat imediat pudicii.
'Bea ce poarta ea' sau 'Mai mult lapte arata bine pe tine', sunt doar doua dintre sloganurile lansate de producatorul american care domina piata bauturilor racoritoare. Pana aici poate n-ar fi nimic neobisnuit, insa mesajele sunt insotite de imagini cu fete care nu poarta pe ele decat...lapte.
Nici n-a apucat echipa de marketing sa dea unda verde pentru ca respectivele panouri publicitare sa devina vizibile, ca retelele de socializare au si luat foc, oamenii acuzand Coca-Cola de sexism, prost gust si demodare, in conditiile in care apetisantele fete arata, ce-i drept, cam de anii '60-'70, una dintre ele imitand celebra postura a lui Marilyn Monroe cand ii est rochia ridicata de pretinsul vant buclucas.
Altfel, laptele cu pricina, Fairlife, va fi gasit pe rafturi la un pret cel putin dublu fata de laptele obisnuit, in conditiile in care nu contine lactoza si are mai multe
proteine, pretinde producatorul. De ce a decis insa Coca-Cola, care a facut miliarde peste miliarde de dolari din vanzarea bauturilor carbo-gazoase, sa vanda lapte? Foarte
simplu, pentru ca tot mai multi americani (si nu numai) s-au prins ca bauturile artificiale frumos ambalate sunt NESANATOASE, asa ca gigantul din Atlanta este nevoit sa se
adapteze, iar ideea producerii unui lapte de tip premium este o provocare interesanta
Tweet