Reclamele cu sex nu prea vand


Publicat de Ziarul de sex

Vremea in care sexul vinde orice se pare ca a trecut, un studiu amplu aratand ca lumea nu se omoara sa cumpere produse promovate astfel.

Oamenii se amuza, se incita si retin mesajul publicitar cand vad reclame cu sex sau fete imbracate sumar, insa produsele la care se face reclama in acest stil se vand prost sau deloc, arata o cercetare realizata de Universitatea din Illinois. Studiul a analizat 78 de campanii publicitare din ultimele trei decenii care au mizat pe sex, urmarind opiniile a peste 11.000 de oameni, dar si strategiile advertiserilor pentru a vinde produsul.

Tactica a inclus folosirea de fete imbracate sumar sau chiar goale sau a celor care se prefaceau ca urmeaza sa faca sex, sub influenta produsului 'minune'. Efectul: barbatii au salivat vazand astfel de reclame, ba chiar le-au retinut multa vreme, dar cand a venit vorba de cumpararea respectivului produs - nu, multumesc.

reclame cu sex
Reclame cu sex - sunt frumoase, dar nu prea vand.

Si ca si cum acest efect nu era suficient de rau, genul de reclame cu sex mai ofera un 'bonus' - enerveaza la culme femeile, mai concret nu numai ca nu le excita deloc, dar le taie cu totul pofta de a face nebunii in pat cand vad asa ceva la televizor... "Am presupus cu totii ca sexul vinde orice. Ei bine, pe naiba sau cel putin asta arata studiul nostru. Nu am gasit nicio dovada ca ar exista vreun efect pozitiv in campaniile astea", a spus-o de-a dreptul coordonatorul cercetarii, profesorul John Wirtz.

El a aratat ca lumea retine mai bine mesajul dintr-o reclama cu sex decat dintr-un spot publicitar obisnuit, "dar participarea la cumpararea produsului este literalmente zero"


Ti-a placut? Comenteaza articolul



VEZI SI:
Mai mult +
sexul vinde Sexul nu vinde intotdeauna

O reclama sexy la un burger, difuzata la cel mai important eveniment sportiv din SUA, nu a inregistrat succesul scontat.

Citeste
fara sex reclame Fara sex in reclame - Parisul pudic

Dupa decenii intregi in care a fost portdrapelul revolutiei sexuale pe plan mondial, capitala Frantei face un pas inapoi, interzicand reclamele stradale 'sexiste'.

Citeste
reclama prea sexy Pericol: reclama prea sexy

Autoritatile din Milano au decis sa inlature un panou publicitar urias cu fotomodelul Belen Rodriguez in lenjerie intima, pe motiv ca le distrage atentia soferilor.

Citeste fete perverse