Sex pe net, triumful asupra tiparului


Publicat de Ziarul de sex

Pornografia de pe Internet a ruinat incet, dar sigur, publicatiile care mizau pe incitarea publicului, cea mai importanta victima fiind revista Playboy, care a decis sa renunte la nuditate in paginile sale.

De la un tiraj de 5,6 milioane de exemplare in anii '70, revista Playboy a ajuns astazi sa fie cumparata abia de 800.000 de cititori din toata lumea, fapt care l-a determinat pe Hugh Hefner sa admita ca a publica pictoriale cu fete cu sani mari a incetat sa mai fie o afacere de succes. Cea care i-a adus la sapa de lemn afacerea este nimeni alta decat pornografia la care poate avea acces oricine gratuit pe Internet.

Astazi accesul la sex pe net este principala sursa de placere vizuala, nu doar virtuala, pentru doritorii de senzatii tari, nu trebuie sa te mai obosesti sa dai fuga la chioscul de ziare si reviste asteptand cu sufletul la gura sa scoti din tipla cel mai recent numar al unei reviste cu fete goale. Astazi sanii mari sunt la un click distanta, iar nenea Hefner s-a prins pana la urma ca miliarde de click-uri date altora care fac sex pe net nu-i mai pot finanta super-haremul cu prospaturi bine dotate.

sani mari
Sani mari si Hugh Hefner, final de aventura.

Sa nu-l plangem insa de vina pe nenea Hefner, care la 89 de ani inca stie sa faca bani frumosi din exploatarea brandului Playboy: website-ul revistei, care renuntase de ceva vreme la pozele cu sani mari pe net, pentru a avea acces in retelele de socializare, genereaza o audienta de patru ori mai mare decat tirajul tiparit. In plus, vanzarea de articole cu insemnele Playboy, de la brelocuri pana la tricouri si bijuterii, merge ca pe roate. Deocamdata



Ti-a placut? Comenteaza articolul