Sex protejat - se poate reclama mai stupida?
Doua spoturi publicitare pentru promovarea sexului protejat in Elvetia au starnit iritare in randul publicului din cauza modului ridicol in care au fost concepute.
O multime de reclame de-a dreptul prostesti insulta zilnic inteligenta romanului, dar iata ca si in spatii mult mai civilizate publicul e luat de fraier fara nicio jena. In Elvetia tocmai s-a lansat o campanie pentru practicarea sexului protejat, o tema minunata de altfel, numai ca felul in care promotorii sai au inteles sa transmita mesajul a starnit indignare in randul opiniei publice. Daca in tari ca Romania o strategie de marketing gen 'Va luam de prosti, ia cumparati ce va vindem!' in prinde la public, in Tara Cantoanelor nu prea tine cu astfel de farafastacuri.
Concret, intr-una din reclame este aratata o tanara care foloseste un furtun pentru a scoate apa dintr-un acvariu. Mesajul naratorului este 'indiferent de ceea ce crezi, gandeste-te la sanatatea ta'. Mesajul subliminal este 'nu inghiti dupa ce-i faci sex oral cu finalizare in gura'...
In cealalta reclama, un macelar prepara carnati, iar la un moment dat il cheama pe... partenerul sau sa-l ajute sa faca un 'carnat mare si gros'. V-ati prins? Ideea e sa folosesti prezervativul peste 'carnatul' tau de fiecare data cand faci sex...
"Am dorit sa ne jucam putin cu clisee si simtul umorului pentru a face campania Safer Sex Check mai accesibila si eficace", a comentat Adrien Kay, unul dintre promotorii actiunii. Nu prea a iesit...
Tweet
VEZI SI:
Mai mult +Femeile care fac sex fara prezervativ sunt expuse unui risc imens de a dezvolta infectii, din cauza ca se deregleaza echilibrul bacteriologic din interiorul vaginului, arata un studiu.
CitestePrezervativele sunt privite de unii ca inamici ai placerii, cand de fapt sunt un aliat al acesteia, ajutand ca sexul nu doar sa fie mai sigur, ci si sa dureze mai mult.
CitesteO aplicatie de mobil care ii spune unei femei cand este perioada ei cea mai fertila intr-o luna a fost declarata metoda de contraceptie in Europa.
Citeste